Våra samarbetspartners
Hur gör jag om jag gjort en beställning via Benify?
När du gjort din beställning via Benify (fd Flexpay) kan du boka en tid hos oss. Detta gör du enkelt dygnet runt via vår onlinebokning eller genom att ringa vår tidsbokning på telefon 010-178 01 00. Du behöver inte ange att du gjort en beställning via Benify när du bokar tiden utan tar med dig en kopia på beställningen som betalning vid ditt besök, se mer information nedan. Tänk på att boka den längd på behandling som du beställt via Benify, du kan välja mellan djup svensk massage eller gravidmassage.
Hur går jag tillväga när jag bokat en tid?
När du bokat tid hos oss på Flexmassage tar du med dig din orderbekräftelse som du fått via Benify. Denna orderbekräftelse behöver vi ha i pappersformat vid din bokade behandling så skriv ut den och ta med den. Beställningen via Benify är personlig och kan endast hämtas ut av beställaren så godkänd legitimation skall kunna uppvisas på plats tillsammans med orderbekräftelsen vid din bokade tid. Har du gjort en beställning som avser FLEXKORT tar du med dig orderbekräftelsen till ditt första besök och där kommer du sedan att få ett magnetkort i utbyte som du tar med och använder till resterande belopp.
Vem kontaktar jag om jag har frågor?
Om du är osäker på om just ditt företag är anslutna eller kring frågor rörande ert avtal med Benify hänvisar vi dig till din arbetsgivare alternativt att du kontaktar www.benify.se Tel: 08-210 200 Om du har frågor som rör våra behandlingar, vill boka tid eller har frågor som rör din redan bokad tid hos Flexmassage vänligen kontakta oss.
Vem kan utnyttja Epassi?
Om din arbetsgivare erbjuder dig Epassi så kan du använda det hos oss som betalningsmedel för massage. Epassi är personligt. Legitimation ska uppvisas i samband med betalningen.
Hur går jag tillväga om jag har Epassi som jag vill utnyttja?
Logga in på din Epassi app eller hemsida och sök på Flexmassage Flexkort/Förköp.
Väljer du FLEXMASSAGE Flexkort/Förköp så gäller ditt köp i 12 månader och du kan nyttja den på valfri Flexmassage mottagning. Du kan välja valfri summa som vi sedan överför på ett Flexkort när du löser in ordern hos oss. Gör beställningen, Du bokar en tid för behandling hos oss via vår bokning online (inom 12 månader, det kommer att stå att det är giltigt kortare i ordern, men det är det inte) och ta med din order och visa för massören som betalning. Koden är unik och kan endast nyttjas en gång i vårat system.
Du kan göra köpet direkt på plats i samband med bokad tid, då tar du med dig din telefon och har i förväg laddat ner appen Epassi och loggat in i systemet. När du skall betala din behandling på plats använder söker du upp Flexmassage (välj mottagning) och summa för behandlingen. Glöm inte din legitimation. Giltighetstiden framgår på i appen. De är endast giltiga som betalmedel för våra tjänster och gäller inte vid köp av produkter.
Är ditt friskvårdsbidrag på väg att gå ut så kan du köpa PERSONLIGT Flexkort för valftitt beloppet, men du får endast maximalt 10% rabatt för laddning av Flexkort över 2000kr. Leverantören av Epassi tar en avgift från oss som samarbetspartner. Därmed gäller inte Epassi på erbjudanden över 10% rabatt.
Vem kontaktar jag om jag har frågor?
Vid frågor gällande Epassi, hör av dig till din arbetsgivare eller till epassi.se
Hur gör jag om jag gjort en beställning via Söderberg och partner?
När du gjort din beställning via Söderberg och partner kan du boka en tid hos oss. Detta gör du enkelt dygnet runt via vår onlinebokning
Du behöver inte ange att du gjort en beställning via Söderberg och partner när du bokar tiden utan tar med dig en kopia på beställningen som betalning vid ditt besök, se mer information nedan. Tänk på att boka den längd på behandling som du beställt via Söderberg och partner du kan välja mellan djup klassisk massage eller gravidmassage.
Hur går jag tillväga när jag bokat en tid?
När du bokat tid hos oss på Flexmassage tar du med dig din orderbekräftelse som du fått via Söderberg och partner. Denna orderbekräftelse behöver vi ha i pappersformat vid din bokade behandling så skriv ut den och ta med den. Beställningen via Söderberg och partner är personlig och kan endast hämtas ut av beställaren så godkänd legitimation skall kunna uppvisas på plats tillsammans med orderbekräftelsen vid din bokade tid. Har du gjort en beställning som avser FLEXKORT tar du med dig orderbekräftelsen till ditt första besök och där kommer du sedan att få ett magnetkort i utbyte som du tar med och använder till resterande belopp.
Vem kontaktar jag om jag har frågor?
Om du är osäker på om just ditt företag är anslutna eller kring frågor rörande ert avtal med Söderberg och partner hänvisar vi dig till din arbetsgivare alternativt att du kontaktar www.soderbergpartners.se Tel:08-451 50 00 Om du har frågor som rör våra behandlingar, vill boka tid eller har frågor som rör din redan bokad tid hos Flexmassage vänligen kontakta oss.
Vem kan utnyttja Wellnet?
Om din arbetsgivare är ansluten till Wellnet kan du handla med ditt friskvårdsbidrag i Wellnets friskvårdsportal på wellnet.se och kan endast nyttjas av den person som är ansluten hos Wellnet och som kan visa giltig id-handling.
Hur går jag tillväga om jag har friskvårdsbidrag som jag vill utnyttja?
Du bokar en tid för behandling hos oss via vår bokning online
Efter behandlingen visar du endast din legitimation och order som du lagt i Wellnets portal. Ditt saldo hos Wellnet kan du sedan se via din arbetsgivares portal. Wellnet är personligt och kan endast nyttjas av den person som är ansluten hos Wellnet. Har du gjort en beställning som avser FLEXKORT tar du med dig orderbekräftelsen till ditt första besök och där kommer du sedan att få ett magnetkort i utbyte som du tar med och använder till resterande belopp.
Vem kontaktar jag om jag har frågor?
Vid frågor gällande Wellnet hör av dig till din arbetsgivare eller besök Wellnets hemsida: www.wellnet.se
FLEXMASSAGE står för FLEXIBILITET
Därför har vi skapat ett flexibelt kort för att du ska kunna välja olika behandlingslängder och få ut mer av dina pengar. Vi kallar det för FLEXKORT.


BETALAR DU MED FRISKVÅRDSBIDRAG?
Detta är INTE ett presentkort, det är ett personligt kort som enbart kan användas av den som löser in sitt friskvårdsbidrag och max 1000kr per behandling, i enlighet med skatteverkets regler för friskvårdsbidrag. Vi rekommenderar dig att ladda valfritt belopp med ditt friskvårdsbidrag. Det finns olika sätt att nyttja bidraget, antingen så är det kopplat via en portal så som Epassi, Benify, Söderberg & partners, Wellnet eller så betalar du genom att lämna kvitto till din arbetsgivare. Fråga på jobbet om ni har friskvårdsbidrag och hur du nyttjar det.
Vid köp med Epassi och Wellnet över 2000 kr kan endast 10% ges, alltså inte 20% över 4000kr pga de tar en avgift från oss för att lösa in dessa.
Alla Flexkort köpta med friskvårdsbidrag blir personliga, övriga Flexkort är opersonliga och kan då delas mellan flera användare. Det är viktigt att du har med dig legitimation för att identifiera dig.
DU FÅR RABATT
Laddar du ditt flexkort med 4000 kr eller mer så ger det dig 20% rabatt.
Laddar du ditt kort med mellan 2000 kr och 3999 kr ger det dig 10% rabatt.
Rabatten dras av vid varje bokad behandling och laddat värde är giltigt i 12 månader. Flexkortet är påfyllningsbart om du i framtiden önskar ladda på med mer värde och rabatten på kortet är kopplat till det totala beloppet du laddat på under de senaste 12 månaderna.
ENKELT
Du laddar ditt FLEXKORT med önskat belopp från 400kr och får en rabatt kopplad till ditt kort. Du kan fylla på FLEXKORTET med valfri summa och kan sedan variera längden på dina behandlingar utifrån dina behov och vilka tider som finns lediga. Kortet är påfyllningsbart och går att nyttja på alla våra mottagningar.
Kortet tar du med dig till din behandling och använder som betalning.
Minsta laddning är 400 kr. Det går ej att kombinera rabatten för Flexkort med andra erbjudanden eller rabatter. Giltighetstiden på kortet är 12 månader från din senaste laddning. Priserna för alla behandlingar är inklusive 25% moms.
Kortet köper du i samband med bokad behandling. Du kan också köpa med kontokort och Swish i vår webbshop eller beställa i förväg på några av friskvårdsportalerna, som beskrivs här nedan.
Våra FLEXKORT är giltiga i 12 månader från och med den senaste laddningen. Köper du i vår BUTIK där du själv kan lägga till namn och personnummer.
Läs mer om våra olika friskvårdslösningar & samarbetspartners här.
Vid frågor kring våra behandlingar, tidsbokning eller något annat som rör våra tjänster vänligen kontakta den aktuella mottagning, se sidan Kontakt, kontrollera först om ditt svar först kanske finns under Frågor & Svar