Friskvård

Flexmassage är anslutna till ett flertal friskvårdstjänster

Massage har varit avdragsgillt som friskvård sedan 2004.

TIPS: Ladda ditt friskvårdsbidrag på ett FLEXKORT.
Våra FLEXKORT är giltiga 12 månader from senaste påladdning, läs mer om erbjudandet här ERBJUDANDEN

Erbjuder din arbetsgivare dig att gå på behandling och att du sedan lämnar ett kvitto så är kravet att ditt namn och personnummer står på kvittot. Säg till din massör vid betalning att du vill ha namn och personnummer på kvittot när du betalar om massören glömmer fråga.

Köper du i vår webshop så kan du lägga till namn och personnummer så kvittot går att lämna till din arbetsgivare.

Läs mer om olika friskvårdslösningar här på sidan genom att klicka på +.

Vid frågor kring våra behandlingar, tidsbokning eller som något annat som rör våra tjänster vänligen kontakta oss på Flexmassage.

Våra samarbetspartner inom friskvård


Actiway

backstretch

Vem kan utnyttja Actiway?

Om din arbetsgivare är ansluten till Actiway laddas ditt friskvårdsbidrag upp i din arbetsgivares portal på actiway.se och kan endast nyttjas av den person som är ansluten hos Actiway och som kan visa giltig id-handling.

Hur går jag tillväga om jag har friskvårdsbidrag som jag vill utnyttja?

Du bokar en tid för behandling hos oss via vår bokning online alternativt så ringer du på vår tidsbokningstelefon 031-761 01 66. Efter behandlingen visar du endast din legitimation. Ditt saldo hos Actiway kan du sedan se via din arbetsgivares portal. Actiway är personligt och kan endast nyttjas av den person som är ansluten hos Actiway.

Är ditt bidrag på väg att gå ut så kan du köpa PERSONLIGT Flexkort för beloppet på dina friskvårdspengar (eventuellt med ett tillägg), men endast maximalt 10% rabatt för laddning av Flexkort över 2000kr. Leverantören av actiway tar en avgift från oss som samarbetspartner. Därmed gäller inte actiway på erbjudanden över 10% rabatt.
Du kan inte få kontantväxel på en kupong eller check som du inte utnyttjat hela värdet på.

Vem kontaktar jag om jag har frågor?

Vid frågor gällande Actiway hör av dig till din arbetsgivare eller besök Actiways hemsida: www.actiway.se


Benify

image

Hur gör jag om jag gjort en beställning via Benify?

När du gjort din beställning via Benify (fd Flexpay) kan du boka en tid hos oss. Detta gör du enkelt dygnet runt via vår onlinebokning eller genom att ringa vår tidsbokning på telefon 031-761 01 66. Du behöver inte ange att du gjort en beställning via Benify när du bokar tiden utan tar med dig en kopia på beställningen som betalning vid ditt besök, se mer information nedan.

Tänk på att boka den längd på behandling som du beställt via Benify, du kan välja mellan djup svensk massage eller gravidmassage.

Hur går jag tillväga när jag bokat en tid?

När du bokat tid hos oss på Flexmassage tar du med dig din orderbekräftelse som du fått via Benify. Denna orderbekräftelse behöver vi ha i pappersformat vid din bokade behandling så skriv ut den och ta med den. Beställningen via Benify är personlig och kan endast hämtas ut av beställaren så godkänd legitimation skall kunna uppvisas på plats tillsammans med orderbekräftelsen vid din bokade tid. Har du gjort en beställning som avser fler behandlingar (5- eller 10-kort) tar du med dig orderbekräftelsen till ditt första besök och där kommer du sedan att få ett massagekort i utbyte som du tar med och använder till resterande gånger.

Vem kontaktar jag om jag har frågor?

Om du är osäker på om just ditt företag är anslutna eller kring frågor rörande ert avtal med Benify hänvisar vi dig till din arbetsgivare alternativt att du kontaktar www.benify.se Tel: 08-210 200

Om du har frågor som rör våra behandlingar, vill boka tid eller har frågor som rör din redan bokad tid hos Flexmassage vänligen kontakta oss.


Epassi

Vem kan utnyttja Epassi?

Om din arbetsgivare erbjuder dig Epassi så kan du använda det hos oss som betalningsmedel för massage. Epassi är personligt. Legitimation ska uppvisas i samband med betalningen.

Hur går jag tillväga om jag har Epassi som jag vill utnyttja?

Du bokar en tid för behandling hos oss via vår bokning online eller ringer vår tidsbokning 031–761 01 66. Sen tar du med dig din telefon och har i förväg laddat ner appen Epassi och loggat in i systemet. När du skall betala din behandling på plats använder söker du upp Flexmassage (välj mottagning) och summa för behandlingen. Glöm inte din legitimation. Giltighetstiden framgår på i appen. De är endast giltiga som betalmedel för våra tjänster och gäller inte vid köp av produkter.

Är ditt friskvårdsbidrag på väg att gå ut så kan du köpa PERSONLIGT Flexkort för valftitt beloppet, men du får endast maximalt 10% rabatt för laddning av Flexkort över 2000kr. Leverantören av Epassi tar en avgift från oss som samarbetspartner. Därmed gäller inte Epassi på erbjudanden över 10% rabatt.

Vem kontaktar jag om jag har frågor?

Vid frågor gällande Epassi, hör av dig till din arbetsgivare eller till epassi.se


Friskvårdskuponger

2_fvkbanner_468x60

Vem kan utnyttja Friskvårdskuponger/Friskvårdsappen?

Om din arbetsgivare erbjuder dig Friskvårdskuponger eller att du kan nyttja bidrag genom Friskvårdsappen så kan du använda dem hos oss som betalningsmedel för massage om inget annat står skrivet på kupongen.
Friskvårdskupongerna är personliga. Legitimation ska uppvisas i samband med betalningen.

Hur går jag tillväga om jag har kuponger som jag vill utnyttja?

Du bokar en tid för behandling hos oss via vår bokning online eller ringer vår tidsbokning 031–761 01 66. Sen tar du med dig kupongerna till din bokade tid och använder som betalningsmedel efter din behandling. Glöm inte att ta med din legitimation. Giltighetstiden framgår på respektive kupongs framsida. De är endast giltiga som betalmedel för våra tjänster och gäller inte vid köp av produkter.

Är kupongerna på väg att gå ut så kan du köpa PERSONLIGT Flexkort för beloppet på dina kuponger (och eventuellt ett tillägg), men endast maximalt 10% rabatt för laddning av Flexkort över 2000kr. Leverantören av kuponger tar en avgift från oss som samarbetspartner. Därmed gäller inte kupongerna på erbjudanden över 10% rabatt.
Du kan inte få kontantväxel på en kupong eller check som du inte utnyttjat hela värdet på.

Vem kontaktar jag om jag har frågor?

Vid frågor gällande Friskvårdskuponger, hör av dig till din arbetsgivare eller till friskvardskuponger.se


Friskvårdsappen - min friskvård

Vem kan utnyttja Friskvårdsappen – min friskvård?

Om din arbetsgivare erbjuder dig Friskvårdsappen – min friskvård så kan du använda dem hos oss som betalningsmedel för massage. Dina pengar i Friskvårdsappen – min friskvård är personliga. Du registrerar ditt köp i appen ska uppvisas i samband med betalningen.

Hur går jag tillväga om jag har pengar vi Friskvårdsappen som jag vill utnyttja?

Du bokar en tid för behandling hos oss via vår bokning online eller ringer vår tidsbokning 031–761 01 66. Sen tar du med dig din telefon till din bokade tid och använder appen som betalningsmedel efter din behandling. Giltighetstiden framgår i appen. De är endast giltiga som betalmedel för våra tjänster och gäller inte vid köp av produkter.

Är pengarna på väg att gå ut så kan du köpa PERSONLIGT Flexkort för beloppet på dina kuponger (och eventuellt ett tillägg), men endast till maximalt 10% rabatt för laddning av flexkort över 2000kr. Leverantören av Friskvårdsappen tar en avgift från oss som samarbetspartner. Därmed gäller inte Friskvårdsappen på erbjudanden över 10% rabatt.

Vem kontaktar jag om jag har frågor?

Vid frågor gällande Friskvårdsappen – min friskvård, hör av dig till din arbetsgivare eller till www.friskvardsportalen.se


Söderberg & Partners

image1

Hur gör jag om jag gjort en beställning via Söderberg och partner?

När du gjort din beställning via Söderberg och partner kan du boka en tid hos oss. Detta gör du enkelt dygnet runt via vår onlinebokning eller genom att ringa vår tidsbokning på telefon 031-761 01 66. Du behöver inte ange att du gjort en beställning via Söderberg och partner när du bokar tiden utan tar med dig en kopia på beställningen som betalning vid ditt besök, se mer information nedan.

Tänk på att boka den längd på behandling som du beställt via Söderberg och partner du kan välja mellan djup klassisk massage eller gravidmassage.

Hur går jag tillväga när jag bokat en tid?

När du bokat tid hos oss på Flexmassage tar du med dig din orderbekräftelse som du fått via Söderberg och partner. Denna orderbekräftelse behöver vi ha i pappersformat vid din bokade behandling så skriv ut den och ta med den. Beställningen via Söderberg och partner är personlig och kan endast hämtas ut av beställaren så godkänd legitimation skall kunna uppvisas på plats tillsammans med orderbekräftelsen vid din bokade tid. Har du gjort en beställning som avser fler behandlingar (5- eller 10-kort) tar du med dig orderbekräftelsen till ditt första besök och där kommer du sedan att få ett klippkort i utbyte som du tar med och använder till resterande gånger.

Vem kontaktar jag om jag har frågor?

Om du är osäker på om just ditt företag är anslutna eller kring frågor rörande ert avtal med Söderberg och partner hänvisar vi dig till din arbetsgivare alternativt att du kontaktar www.soderbergpartners.se Tel:08-451 50 00

Om du har frågor som rör våra behandlingar, vill boka tid eller har frågor som rör din redan bokad tid hos Flexmassage vänligen kontakta oss.


Wellnet

Vem kan utnyttja Wellnet?

Om din arbetsgivare är ansluten till Wellnet kan du handla med ditt friskvårdsbidrag i Wellnets friskvårdsportal på wellnet.se och kan endast nyttjas av den person som är ansluten hos Wellnet och som kan visa giltig id-handling.

Hur går jag tillväga om jag har friskvårdsbidrag som jag vill utnyttja?

Du bokar en tid för behandling hos oss via vår bokning online alternativt så ringer du på vår tidsbokningstelefon 031-761 01 66. Efter behandlingen visar du endast din legitimation. Ditt saldo hos Wellnet kan du sedan se via din arbetsgivares portal. Wellnet är personligt och kan endast nyttjas av den person som är ansluten hos Wellnet.

Är ditt bidrag på väg att gå ut så kan du köpa massagekort med 1-10ggr för dina friskvårdspengar (eventuellt med ett tillägg), men endast till ordinarie pris för leverantören av actiway tar en avgift från oss som samarbetspartner. Därmed gäller inte actiway på erbjudanden.
Du kan inte få kontantväxel på en kupong eller check som du inte utnyttjat hela värdet på.

Vem kontaktar jag om jag har frågor?

Vid frågor gällande Wellnet hör av dig till din arbetsgivare eller besök Wellnets hemsida: www.wellnet.se